Læsepædagogen nr. 4, 2024
3 Børnehaveklassen – en dag i september
Af Lis Pøhler
4 Den sproglige opmærksomhed, som blev væk
Af Jørgen Frost og Lis Pøhler
11 INVITATION Læsevejlederne i grundskolen
12 Kommentar til artiklen »Læremidler i begynderundervisning i læsning. Et essentielt oplæg til refleksion og kritisk stillingtagen«
Af Stine Fuglsang Engmose og Hanne Trebbien Daugaard
14 Er sprog og matematik en uløselig ligning?
Af Mikkel Stoltenberg Hatting
18 Tekstsamtaler – et rum for faglighed og engagement
Af Ingeborg M. Berge, Arild M. Bakken og Atle Skaftun
24 Sprogets musik – et samspil om sprog- og musikudvikling
Af Lisbeth Hædersdal og Charlotte Taima Vigsnæs
29 Faglitteratur til læreren
29 Undervisningsmaterialer
31 Arrangementer
31 Foreningsnyt