Læsepædagogen nr. 4, 2024

3 Børnehaveklassen – en dag i september
Af Lis Pøhler

4 Den sproglige opmærksomhed, som blev væk
Af Jørgen Frost og Lis Pøhler

11 INVITATION Læsevejlederne i grundskolen

12 Kommentar til artiklen »Læremidler i begynderundervisning i læsning. Et essentielt oplæg til refleksion og kritisk stillingtagen«
Af Stine Fuglsang Engmose og Hanne Trebbien Daugaard

14 Er sprog og matematik en uløselig ligning?
Af Mikkel Stoltenberg Hatting

18 Tekstsamtaler – et rum for faglighed og engagement
Af Ingeborg M. Berge, Arild M. Bakken og Atle Skaftun

24 Sprogets musik – et samspil om sprog- og musikudvikling
Af Lisbeth Hædersdal og Charlotte Taima Vigsnæs

29 Faglitteratur til læreren

29 Undervisningsmaterialer

31 Arrangementer

31 Foreningsnyt

Brugerlogin